Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

16.08.2018

NH Prague City stoupá v kvalitě

NH Prague City, jeden z nejvýznamnějších pražských čtyřhvězdičkových hotelů, prošel v posledních měsících výraznými změnami. Na začátku roku proběhla rekonstrukce lanovky, jež spojuje dolní a horní části areálu a je jakýmsi symbolem celého hotelu. Také služby a vybavenost se neustále zlepšují. O těchto změnách a o pražském hotelovém trhu jsme mluvili s ředitelem NH Prague City Petrem Nešpůrkem.

Hotel nedávno prošel částečným rebrandingem. V čem spočívá tato změna? 

„Do konce dubna letošního roku byl náš hotel složen ze dvou oddělených budov. V horním hotelu jsme dlouhodobě poskytovali lepší úroveň služeb, jsou tam wellness prostory i naše restaurace Il Giardino, a také pokoje jsou v tomto objektu větší. Proto jsme se rozhodli, že v horní části budeme splňovat vysoké standardy kvality prémiové značky NH Collection. Kvůli rebrandingu jsme tak ještě zvýšili úroveň poskytovaných služeb a vybavení pokojů. NH Prague City zůstává čtyřhvězdičkovým hotelem ale se službami na úrovni pětihvězdičkového hotelu.“

Na jakou klientelu se chce nový NH Collection hotel zaměřit?

„Velice důležitá je pro nás kongresová klientela, které můžeme nabídnout vhodnou infrastrukturu a krásné konferenční sály. Zaměřujeme se také na sportovní a fotbalovou klientelu: jsme asi jediným hotelem, jehož součástí je i fotbalové hřiště, které je vybavené nejmodernějším travnatým povrchem v celé České republice. Pravidelně u nás bydlí nejvýznamnější české kluby jako Sparta Praha či Viktoria Plzeň, ale také česká fotbalová reprezentace či reprezentační mužstva ze zahraničí. Zajímavé propojení mezi klasickým kongresovým a sportovním cestovním ruchem bude Mistrovství světa ve fotbale lékařů, které proběhne právě v našem hotelu za účasti lékařů z třiceti zemí světa. Vedle fotbalových zápasů se totiž odehraje i kongres zaměřený na témata sportovního lékařství.“

Nedávno prošla rekonstrukcí lanovka, jež byla po 22 letech služby nahrazena šikmým výtahem. Nepřišel tak váš hotel o jeden ze svých symbolů? 

„O symbol jsme nepřišli. Jde jen o změnu technického názvu, výtah se od lanovky tolik neliší a laik rozdíl takřka nepozná. My sami nový šikmý výtah stále nazýváme lanovkou. Jen místo červené kabiny přijede stříbrná kabina, která je uvnitř komfortnější. Zvýšila se také bezpečnost celého zařízení.“

Dalším výrazným prvkem vašeho hotelu je toskánská restaurace Il Giardino, která je otevřená i pro nehotelové klienty. Proč jste se rozhodli zrovna pro tento italský region? 

„My jsme vždy měli hotelovou restauraci s italskou kuchyní. Z podnětu pana majitele, který má vilu v Toskánsku, a po návštěvě managementu v tomto kraji, jsme zahájili spolupráci s toskánskými šéfkuchaři, kteří nám vysvětlili jedinečnost této kuchyně. V Praze je celá řada italských restaurací, ale žádná není ryze toskánská jako ta naše. Několikrát do roka v restauraci hostíme významné toskánské šéfkuchaře, kteří posilují naše know-how a originalitu naší kuchyně. Pro suroviny si jezdíme přímo do Toskánska, kde si vybíráme ty nejlepší dodavatele. Kvalitu restaurace dokazuje i fakt, že více než třetinu klientů tvoří Pražané, kteří si chtějí užít naši kuchyni.“

Hotel má také dosti unikátní pozici, nachází se poblíž areálu Bertramky, která je spojena se jménem skladatele Wolfganga A. Mozarta. Tvoří toto umístění přidanou hodnotu pro vaše klienty? 

„Naši klienti velice oceňují, že se hotel nachází v klidné zóně parku, byť centrum města je nedaleko. Máme tak zde vhodné prostředí pro sportovní vyžití či procházky. Vztahy s Bertramkou jsou bohužel komplikovanější, způsob řízení muzea neodpovídá našim kritériím a proto napojení na Mozarta moc nevyužíváme.“

Hotelový trh v Praze v posledních letech neustále roste. Jaké jsou výhledy pro letošní rok? 

„Výhledy jsou pozitivní a také letos očekáváme růst. Růstový potenciál je zde i v příštích letech. Co se týče našeho hotelu, snažíme se orientovat na trhy v severní a jižní Americe a také v severských zemích. V minulosti jsme se více snažili oslovit zákazníky v Asii. Rozdíl mezi turisty z těchto oblastí je ale zásadní: zatímco turista z Asie často přijede jen na jednu nebo dvě noci, američtí turisté stráví v Praze i několik dní a v hotelu konzumují. Na amerických trzích stále existuje potenciál růstu, a to také díky příchodu nových leteckých společností na Letiště Praha, jak ukazuje nedávný příklad American Airlines. I z hlediska cen je již několik let vývoj pozitivní. Přestalo už platit, že Praha je levná destinace.“

Zdroj: Camic

Zdroj fotografie: NH Hotel Group

Loading…