Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

02.02.2015

Italy the Extraordinary Commonplace: spot italského Ministerstva pro hospodářský rozvoj sklidil úspěch

Novému spotu na podporu italského hospodářství, který nechalo natočit italské Ministerstvo pro hospodářský rozvoj, se dostalo kladného ohlasu ze strany tisku i ekonomických aktérů. Spot byl představen v předpremiéře na Světovém ekonomickém foru v Davosu.

Ve spotu nazvaném Italy the Extraordinary Commonplace se Ministerstvo opírá o několik stereotypů kolujících o Italech a Itálii, aby ukázalo skrze konkrétní statistické údaje jinou realitu. Hlavní cílem spotu je ukázat, že kvalita Made in Italy se nevztahuje jen na tradiční odvětví jako potravinářství, móda či vnitřní vybavení, ale je přítomná i ve vysoce technologických odvětvích.

Ve spotu se tak poukazuje na velký úspěch italských firem aktivních ve stavbách infrastruktur, jež v posledníc letech dokončily na tisícovku děl v 90 zemí světa. Zmíněn je také fakt, že Itálie je druhým nejsilnějším evropským exportérem, a to se silným přebytkem ve strojírenském průmyslu a dalších vysoce technologických odvětví. Hlavním cílem spotu i celé kampaně Ministerstva pro hospodářský rozvoj je “podnítit růst a stimulovat zahraniční investice do Itálie.”

 

Loading…