Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

05.02.2015

Značka Itálie zvýšila svou hodnotu o čtvrtinu

Značka Itálii navzdory krizi zažila úspěšný rok. Ukazuje to studie Brand Finance Nation Brands vypracovaná britskou agenturou Brand Finance.

Tato studie vytváří odhady národních značek podobným způsobem, jakým se oceňují značky v korporátním sektoru. Dle odhadu agentury tak italská národní značka má hodnotu 1,29 tisíc miliard americkcýh dolarů. Hodnota italské národní značky se ve srovnání s předchozím rokem zvýšila o 24%, a Itálie tak si ve světovém žebříčku polepšila o jednu příčku na jedenáctou pozici. Itálie tak necala za sebou Rusko (1,17 tisíc miliard USD), Švýcarsko (1,15 tisíc miliard USD) či Jižní Koreu (997 miliard USD). Italská národní značka tak dostala ratin A+.

Na prvních pozicích se pak umístily Spojené státy, Čína a Německo. Jak upozorňují tvůrci studie, národní brand není tvořen výlučně vládními politikami, ale také firmami, které jsou s danou zemí spojovány, její celkovou imagí v zahraničí, a také přidanou hodnotou, kterou dostává zboží původem z konkrétní země.

 

Zdroj: brandfinance.com

Loading…