Italsko-česká obchodní a průmyslová komora uspořádala ve středu 8. října setkání na téma hodnota značky Made in Italy s exkluzivním vystoupením Alessandra Malnatiho, generálního ředitele kreativní agentury GWC World.
Setkání zahájil generální tajemník komory Matteo Mariani. „Často diskutujeme o potenciálu a hodnotě Made in Italy,“ uvedl Mariani. Firmy a podnikatelé si často kladou otázku, jaký dopad má nebo může mít Made in Italy na jejich podnikání a zda není jeho role přeceňována nebo podceňována, uvedl Mariani.
„Made in Italy je poměrně mladý pojem, který se neustále vyvíjí,“ uvedl Malnati. Made in Italy obvykle vyvolává pozitivní asociace. „Pokud je produkt Made in Italy, vypadá lépe,“ řekl Malnati. Mnoho firem proto má tendenci používat jej jako značku, aniž by plně rozvíjely jeho potenciál. Podle Malnatiho je Made in Italy kreativní aktivum, které může přinést přidanou hodnotu komunikaci firem B2B i B2C. Hodnoty spojené s Made in Italy jsou exkluzivita, řemeslné zpracování, kvalita a design. Malnati poté ilustroval několik příkladů použití Made in Italy v komunikačních strategiích.
GWC World má své kanceláře v Miláně a Praze a realizovala projekty v mnoha evropských, arabských a asijských zemích. Kreativní agentura se specializuje na komunikaci hodnoty produktu nebo značky.
Zdroj a zdroj fotografie: CAMIC