Italsko-česká obchodní a průmyslová komora Vás zve na webinář „Efektivní vedení online porad a online meetingů“ zaměřující se na rady a techniky, které promění vaše virtuální setkání v dynamické a produktivní schůzky.
Datum: pátek 4.června 2021
Doba trvání: 11.30 – 12.30
Videokonference a online porady se v poslední měsících staly novou každodenností. I když stále platí základy etikety, vedení virtuálních schůzek vyžaduje odlišný přístup od vedení tváří v tvář. V tomto webináři se podíváme na základní nástroje a metody pro úspěšné vedení online meetingů.
Program:
- Proč mohou být workshopy a diskuse neefektivní
- Jak se připravit na setkání, organizace v průběhu a po ukončení
- Role facilitátora, základní principy facilitace
- Facilitační dovednosti a nástroje
- Řešení obtížných situací a emocí v týmu
Lektor: Libuše Máchová, TCC, člen Camic
Jazyk: čeština se simultánním tlumočením do italštiny
Platforma: Online Zoom; link k připojení bude zaslán přihlášeným několik hodin před začátkem akce.
Akce se koná zdarma pro členy Camic. Nejste členem? Kontaktujte nás!
Pro informace a přihlášení: Barbora Nehybová: barbora.nehybova@camic.cz / +420 606 076 989.