Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

19.09.2019

Natuzzi Italia působí v ČR již 20 let

Značka Natuzzi Italia je přítomna na české trhu již druhé desetiletí a zastupuje jednoho z nejúspěšnějších italských výrobců nábytku. Natuzzi Italia je tak jedna z nejdéle působících značek luxusního vnitřního designu na českém trhu. Český dovozce Natuzzi Italia nedávno otevřel nový značkový showroom v pražském Karlínu a připravuje se na významné technologické změny. Hovořili jsme s majitelem, Janem Veselým.

Značka Natuzzi Italia sází na kvalitu řemeslného zpracování, na designový vzhled svých výrobků a udržitelnost. Dokáže tato kombinace oslovit českého zákazníka?

«Ano, a to především osoby, které se pohybují v branži designu a stylu a zajímá je i jak a kde jsou produkty vyráběné. Naše produkty vyrábíme výhradně v Itálii a při jejich navrhování spolupracujeme se světoznámými designéry jako je Marcel Wanders, Mario Bellini, Ros Lovegrove, aj. Tito lidé dokáží ocenit jak kvalitu zpracování, tak jedinečný nadčasový vzhled našich výrobků, které jsou nejen pohodlné, ale při správné péči vám vydrží i několik desítek let».

Společnost Natuzzi  působí se svou značkou na české trhu již přes dvacet let. Jak výrazně se změnil za tu dobu místní trh?

«Stále přetrvává silná orientace na cenu. V oboru designu a luxury designu začalo na CZ trhu působit i více firem. Naše české showroomy jsou dlouhodobě součástí sítě prodejen luxusního nábytku, která vystupuje po celém světě pod značkou Natuzzi Italia. V Itálii pak můžete nalézt obchody s názvem "Divani&Divani", což je název  vyvinutý speciálně pro italský trh. V těchto showroomech společnosti Natuzzi jsou převážně produkty nižších produktových řad».

Máte čtyři prodejny v Praze i Brně. Existují nějaké výrazné rozdíly mezi pražským a brněnským trhem?

«Obecně vzato výrazné rozdíly v poptávce nezaznamenáváme. V obou lokalitách mají zákazníci radši světlé přírodní barvy a kůži. Lze ale říci, že brněnští zákazníci jsou citlivější na slevy a reagují na ně více».

Natuzzi v poslední době výrazně sází i na zapojení rozšířené a virtuální reality do procesu prodeje a v New Yorku nedávno otevřel první augmented store této značky. Budou podobné služby dostupné i v ČR?

«Virtuální realitu využívá centrála v jižní Itálii již dlouho, a to především při vývoji produktů. Projekt virtuální reality typu augmented store je jedinečný především v tom, že se zákazník pomocí speciálních brýlí od Microsoft ocitne v daném interiéru, např. ve svém pokoji, do kterého může vkládat produkty Natuzzi Italia a rovnou na místě vnímat jednotlivé změny. Rádi bychom měli tento koncept k dispozici i pro české zákazníky, ale vzhledem k tomu, že se jedná o absolutní novinku, nějaký čas potrvá, než ji budeme moci implementovat do našich showroomů».

Zdroj: Camic

Zdroj Fotografie: Natuzzi Italia

Loading…