Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

09.07.2015

Scuderia Praha rozjela leasing na Maserati

Scuderia Praha letos zahájila leasingový program na vozy Maserati určený privátní klientele. Navíc od června je aktivní také dohoda s Italsko-českou komorou, díky které členové Komory získají 5 % slevu na automobily Ferrari a Maserati. Na detaily jsme se ptali Davida Kopala,  Marketing & Customer Care Managera Scuderie Praha.

Pane Ing. Kopala, na koho se obrací nový leasingový program?

Zaměřujeme na segment privátního trhu, včetně toho, který doposud preferoval luxusní auta německého původu. Maserati a italské luxusní značky obecně mohou v této konkurenci obstát díky kouzlu jedinečnosti, super kvalitního provedení, stylu, nezaměnitelné elegance a především trvalé hodnoty. To je to, čím Maserati vždycky bylo a zůstane i do budoucna. Snažíme se  využít tento nový prodejní nástroj, abychom značku více zpřístupnili. Navíc Scuderia Praha, jako jediný oficiální zástupce automobilky Maserati u nás, mohla vyjednat bezkonkurenční podmínky s renomovanými leasingovými společnostmi. Také jsme tu jediní, kdo poskytuje značkový servis Maserati a poradenství na nejvyšší odborné úrovni. Pokud to řeknu jednoduše, pak naše nabídka operativního leasingu vozů Maserati by měla být na českém trhu vždy tou nejpřístupnější.

Leasingová nabídka je přístupná pro všechny vozy značky Maserati?

V první řadě jsme se zaměřili na modelovou řadu Ghibli, a to například třílitrová verze Maserati Ghibli Diesel s šestiválcovým motorem o výkonu 275 koní a kombinovanou spotřebou kolem šesti litrů či třílitrová Maserati Ghibli S Q4 s benzínovým motorem o výkonu 410 koňských sil a pohonem všech kol. Smlouva je nabízena ve standardním rozsahu 48 měsíců a nájezdu 80 tisíc kilometrů. Ale její parametry můžeme samozřejmě kdykoliv upravit podle přání zákazníka. Předem připravená leasingová nabídka zahrnuje pravidelné měsíční splátky, povinné a havarijní pojištění, silniční daň, nebo třeba poplatek za rádio. V rozšířené verzi leasingu pak zákazníci mohou získat ještě navíc třeba dálniční známku, pravidelnou servisní údržbu, mezinárodní tankovací kartu či zimní a letní pneu včetně uskladnění. V současné chvíli máme dokonce připravenu i leasingovou nabídku na další modelové vozy Maserati. Teď mám na mysli například Maserati GranCabrio nebo Quattroporte. Zaznamenáváme totiž zájem i o tyto nadstandardně luxusní vozy.

Operativní program je už aktivní pro firemní klientelu. Jaké máte z corporate segmentu odezvu?

V corporate segmentu cílíme především na postavené manažery, kteří nechtějí zůstat obyčejní a požadují změnu za adekvátní cenu.  Zájem o  Maserati na operativní leasing, tak mají především manažeři, kteří kromě náročných požadavků na reprezentativnost, dbají také na ekonomické hledisko. V případě leasingu totiž odpadají vysoké pořizovací náklady. Není již zapotřebí žádné akontace nebo počáteční zálohové platby, jak tomu bývalo v minulosti. Navíc leasingové splátky patří do kategorie plně daňově uznatelných položek. Další důležitou výhodou pro firmy je nenáročnost správy a údržby automobilů na leasing.

V nové strategii automobilky FCA se počítá s tím, že Maserati vyjde za hranice své úzce vymezené niky, a stane se hlavní automobilkou v segmentu luxusních vozů. Myslíte si, že nabídka operativního leasingu může výrazně posílit pozici Maserati v tomto segmentu českého automobilového trhu?

Nabídka operativního leasingu pozici Maserati u nás v segmentu luxusních vozů jednoznačně posílila. To je viditelné i na letošních prodejích. Plány a strategie automobilky jsou jedna věc, české tržní prostředí, které je velmi specifické a liší se od zahraničního trhu, je věc druhá. Ale je fakt, že nástrojem operativního leasingu, jsme inspirovali automobilku jako takovou. Uvidíme tedy,  kam se vývoj celého segmentu na světových trzích posune. 

Loading…