Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

07.06.2017

GWC World slavila úspěch na Interactive Key Awards 2017

Společnost GWC World obsadila první místo v prestižní soutěži Interactive Key Awards 2017 za grafický projekt  a mobilní marketing díky projektu, který vyvinul společně s podnikatelským sdružením Cosmetica Italia. Projekt se věnuje padesátileté tradici kosmetické výroby v Itálii. Na téma jsme mluvili s Alessiou Bini, manažerkou pražské pobočky společnosti GWC World, člena Italsko-české komory.

V čem přesně spočívá projekt, který byl oceněn na Interactive Key Awards 2017?

„Projekt si u nás objednalo profesní sdružení Cosmetica Italia, které zastupuje 95 procent výrobců kosmetiky v Itálii, k příležitosti 50. výročí svého založení. GWC World vypracovala strategii, která by dokázala zaujmout jak vnitřní publikum asociace, které tvoří členské firmy, tak externí publikum, a sice spotřebitele. Cílem bylo podat vyprávění o padesátileté historii asociace novým, čerstvým a přitažlivým způsobem. Kvůli tomu jsme vtvořili nový model direct email marketingu, který skrze stručné medailonky každého roku od 1967 představuje uživatelům akce, události a osobnosti, jež zanechali svou stopu v historii italské kosmetické výroby. Uživatelům je každý týden rozesílán newsletter věnovaný jednomu jednotlivému roku, jež obsahuje snímky doprovázené ilustracemi a dekorativními prvky, jež evokují atmosféru té doby. Každý newsletter má odkaz na podrobný obsah na stránkách 50anni.cosmeticaitalia.it, kde každý může objevit další zajímavosti i zásadní události ze světa kosmetiky. Projekt počítá i s akcemi v italských městech, např. v Milánu, Bologni a Římě“.

Oceněný projekt je hodně změřený na kosmetiku. Věnuje se GWC World i dalším odvětvím?

„Náš záběr je na 360 stupňů. Náš tým, který je rozdělen na šest business jednotek, dokáže odpovědět na jakýkoliv druh poptávky a dodává projektům konkrétní přidanou hodnotu. Ve většině projektů se angažujeme v několika druzích komunikace současně, máme rádi komplexnost a ještě radši ji řídíme plynulým a jednoduchým způsobem. Měníme myšlenky v projekty, které za sebou zanechávají stopu. Jsme nadšení do nových technologií a komunikace, díky čemuž máme upřímný a transparentní dialog s našimi klienty. A to je zřejmě to, v čem se lišíme od ostatních: náš přístup je šitý na míru klientovi, jež prožívá s námi, krok za krokem, celý projekt“.

GWC World má i svou pražskou pobočku. Čím se v Praze zabýváte? A dochází ke transferu know-how s milánskou centrálou?

„Ačkoliv máme za sebou čtrnáct let aktivity, tak se stále považujeme za mladou firmu. Pražské prostředí nám umožňuje vést nové experimentální projekty, a to především v oblasti nových software technologií  a 3D videí. Tyto projekty si vyvíjíme sami  a doprovází naše tradiční aktivity jako marketing a digitální konsulting. Milán je město, kde jsme začali, s milánským týmem máme těsnou spolupráci a někdy se navzájem obohacujeme. Díky našemu italskému původu máme citlivost a empatii, kterou nelze lehce nalézt jinde ve světě. Naše budoucnost je však ve vybudování mezinárodní agentury, která je schopná čelit novým výzvám na trhu“.

 

Zdroj: Camic

Zdroj fotografie: GWC World

Loading…