Karlovarské minerální vody se staly díky cíleným akvizicím leaderem na trhu v odvětví vendingu, neboli prodejních a nápojových automatů.
KMV založily v lednu Very Goodies, novou firmu sdružující akvizice uskutečněné společností v odvětví vendingu. KMV totiž v nedávné době provedly akvizici společnosti Selecta, která provozuje na území ČR, Slovenska a Maďarska zhruba šest tisíc automatů, a také odkoupily většinový podíl ve společnosti Š&Sch., která v ČR provozuje na 2,5 tisíc automatů. Posledně zmíněná společnost navíc vlastní také závod na výrobu baget. Dle KMV by mělo být zhruba 75% nápojů a potravin prodávaných v automatech společnosti Very Goodies lokálního původu.
Roční obrat společnosti je odhadován na půl miliardy korun, a Very Goodies by tak měla být druhou největší vendingovou firmou na českém trhu. „Very Goodies využívá dlouholeté know-how všech subjektů, na jehož základě se rodí, a je tak od počátku vysoce profesionální firmou, která je plně kompetentní ve svém oboru a na mezinárodní úrovni,“ dodal k vzniku nové firmy generální ředitel KMV Alessandro Pasquale.
Zdroj fotografie: KMV