Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

05.09.2018

Praga.ch nabízí od září také dovolené a zájezdy

Cestovní platforma Praga.ch, člen Italsko-české komory, je již několik let úspěšnou agenturou v oblasti osobní letecké dopravy. Agentura nabízí svým zákazníkům často netušené kombinace letů a nastavení podmínek tak, aby letecké spojení odpovídalo co nejvíce představám zákazníků a pasažérů. Za známou značkou stojí Ing. Kamel Cherif, který od září rozšířil záběr svého podnikání a změnil podobu svých webových stránek.

Pane Ing. Cherife, kdo se na Vás obrací a využívá vaše služby?

„Spolupracujeme především s firmami a s dalšími stabilními zákazníky. Firmám, a celkově našim zákazníkům, dokážeme sjednat lety a služby s leteckými společnostmi, které často ani nejsou v základní nabídce pro retailové zákazníky, a to za příznivé ceny. Podstatnou část mé klientely tvoří zahraniční zákazníci. Díky tomu, že znám mnoho jazyků, francouzštinu, angličtinu, italštinu, arabštinu a samozřejmě také češtinu, mohu vést komunikaci v rodném jazyce zákazníka, který to obvykle velice ocení. Mnoho let jsem pracoval v letecké společnosti Alitalia a znám tak detailně rezervační systémy, podmínky zajišťování letů a spoustu dalších významných okolností.“

Jaká je výhoda kupovat letenky skrze vaši agenturu?

„Když se na nás firmy obrátí, tak mají garanci, že mluví s někým, kdo letectví opravdu rozumí. Tento obor jsem vystudoval a jsem inženýrem leteckého provozu. Firmám jsem tak schopen najít a vyjednat řešení, která často ani nejsou v základní nabídce. Zaručujeme také využívání bodových a jiných programů pro často létající klientelu. V mé činnosti používám systém Galileo, který patří k pěti hlavním rezervačním systémům na světě. Je důležité zdůraznit, že nebereme, jako agentura, provize od leteckých společností. To nám umožňuje zcela nezávisle hledat to nejlepší dopravní řešení pro naše klienty. K vystavené letence si účtujeme manipulační poplatek, což tvoří náš hlavní příjem. Když se vrátím k výhodám, tak mezi ně patří i rychlá reakce. Pokud například klientovi zrušili let, tak mu mohu vyhledat a objednat tzv. rebooking. Jedná se o náhradní dopravu jiným leteckým dopravcem do té samé destinace v den plánovaného odletu a to zdarma dle zákona o letectví.“

Máte nějaké speciální výhody pro firemní zákazníky?

„V naší spolupráci je pro firmy velice pohodlné, že letenky jsou vystavené ihned, ale jejich úhrada je na fakturu, a tudíž s jistým termínem splatnosti. Mimochodem, letenky jako mezinárodní doklad jsou osvobozené od DPH, což celou situaci usnadňuje. Velkou výhodou pro firmy také je, že jsem dostupný prakticky nepřetržitě, a objednávací systém mám stále sebou. Takže klienti vědí, že se na mě mohou kdykoliv obrátit.“

Kdy se Vaši klienti obrací na Vás a kdy přímo na leteckou společnost?

„V počáteční fázi objednávání letu, zápisu do letových programů či elektronického odbavení, klienti komunikují přímo se mnou, a já tyto služby jako prostředník zajišťuji. To platí i o mnohých dalších službách po přistání. V případě reklamací či žádostí o odškodnění a vrácení peněz se ale klient musí obrátit přímo na danou leteckou společnost. K tomu ale může taktéž využít naší asistence.“

Od září se pole vašeho podnikání rozšířilo…

„V září jsme spustili nové webové stránky a současně jsem se stal provizním prodejcem zájezdů a cest pořádaných cestovními kanceláři. V mém portfoliu mám velké cestovní kanceláře, jež se zaměřují na Středozemní moře, např. Exim Tour či také nabídku zájezdů kanceláře American Tour, jelikož do Spojených států často prodávám letenky. Mezi partnery, se kterými spolupracuji, je také cestovní kancelář Czech Sport Travel, která pořádá cesty na fotbalové a sportovní utkání. V nabídce máme, například, cesty na zápasy evropských lig či Ligy mistrů. Na sportovním poli spolupracuji také s Hráčskou fotbalovou unií řízenou panem Zdeňkem Šestákem, která zastupuje významné české fotbalisty a sportovce.“

Po rezervaci na vašich stránkách pak klient jedná s vámi či cestovní kanceláří?

„Starám se o vše do doby, než hlavní tour operátor nepošle klientovi pokyny k cestě, což se stává týden před samotným zájezdem. Potom už klient jedná přímo s cestovní kanceláří, která zájezd organizuje.“

Zdroj: Camic

Zdroj fotografie: Camic

Loading…