Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

28.10.2015

Decoland se stěhuje do Průhonic

Jeden z hlavních distributorů designu ve vyšším segmentu trhu v Praze, společnost Decoland,změní své působiště. Společnost, jež je také členem Italsko-české komory, sjednotí své čtyři show-roomy do jediného výstavního a prodejního prostoru v Průhonicích – Čestlicích. Nový showroom otevře v lednu 2016. Mluvili jsme o této změně s Ing. Miloslavem Kolaříkem, jednatelem společnosti.

 

V prosinci začnete se stěhováním společnosti do nového showroomu. Proč jste se odhodlali k tomuto kroku?

 

Dnes má Decoland v Praze a ve středních Čechách čtyři show-roomy, které nemají úplně uspokojivé umístění co do viditelnosti. Přesun do jediného většího showroomu nám umožní sjednotit naši nabídku na jediné místo. V novém showroomu budeme mít k dispozici na dva tisíce metrů čtverečních výstavních ploch a dalších 1,5 tisíc metrů čtverečních administrativních ploch a skladů.Výstavní prostory jsou rozčleněné do dvou podlaží, což nám umožní, co nejlépe představit celou naší nabídku. Nás nový showroom se nachází v Průhonicích, kam se stále častěji stěhují naši potenciální klienti, a v obchodní čtvrti Čestlice, která nám dodává žádanou viditelnost a současně je dobře dopravně dostupná.

 

Provedete v příležitosti stěhování i revizi portfolia značek, které zastupujete?

 

Není k tomu důvod. Celková plocha nového prostoru je sice o něco nižší než suma ploch předchozích čtyř showroomů, ale sloučení nám umožní zrušit celou řadu dvojitých expozicích. Nemáme tak důvod udělat revizi značek, jež zastupujeme. Ba naopak, i nadále chceme nabízet vyvážený mix evropského designu, od toho skandinávského, který si čeští zákazníci cení pro jeho praktičnost, až po ten italský, který často vyniká nápadností a estetickým dojmem. A navíc v poslední době vyrůstají i zajímavé české firmy v odvětví designového nábytku. A v novém showroomu bude moci klient poznat celou naší širokou nabídku, aniž by musel nepříjemně přejíždět z místa na místo.

 

Má stále smysl investovat význam investovat značné prostředky do nového showroomu, když i v odvětví nábytku stále více roste elektronická komerce?

 

Myslím si, že showroom zůstává v našem odvětví zásadní prostředkem prezentace nabídky a prodeje. Jistě, v segmentu levnějšího nábytku již mnoho lidí kupuje zboží na e-shopech, aniž by ho před tím vidělo naživo. Ale to zcela neplatí pro střední a vyšší segment, ve kterém je aktivní společnost Decoland. V našem segmentu si klient stále přeje vidět naživo kuchyň, kterou kupuje, chce cítit, jak jsou měkké či tvrdé polštáře pohovky, kterou bude mít mnoho let doma, a tak dále. Koneckonců taková koupě je dlouhotrvající a značnou investicí do domácnosti, a proto ji zákazník pečlivě zvažuje. Samozřejmě výpočetní technologie vytváří čím dál více realističtější simulace pocitů a zážitků, které může zákazník zažít v showroomu. Ovšem nemyslím si, že v brzké budoucnosti by tato technologie dokázala nahradit výstavní prostory.

 

Co se týče moderních technologií, otevřete někdy váš e-shop?

 

Ano, chtěli bychom ho otevřít poté, co zcela dokončíme práce na novém showroomu. Pro mnohé klienty může být e-shop užitečná jako katolog, ale nemyslíme si, že by te mohl představovat významný prodejní kanál. Nicméně hodně investujeme do moderních komunikačních technologií, a především sociálních sítí, tak abychom vybudovali vztah věrnosti se stávajícími klienty a oslovili ty potenciální. Sociální sítě představují výborný informační kanál, skrze který popsat hlavní kvality a mimořádné rysy našich produktů. Klienti se totiž stále více zajímají o původu, výrobě či materiálech, ze kterých je zpracovaný výrobek, jež si kupují.

 

Ovšem zřejmě nechcete jen prodávat jednotlivé produkty v showroomu...

 

Náš core business je realizace kompletních projektů interiérového designu. Proto také spolupracujeme s architekty a interior designéry na realizaci jednotlivých projektů pro soukromé zadavatele. Občas také spolupracujeme na realizaci menších a kvalitních realitních projektů, protože tam není takový tlak na cenu. Každopádně přímý prodej zboží zákazníků zůstává významné pole naší činnosti.

 

Zdroj fotografie: Decoland

Loading…