Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

26.01.2016

Italské luxusní vozy slaví na českém trhu úspěch

V roce 2015 se prodeje italských luxusních automobilů výrazně zvýšily. Podle Svazu dovozců automobilů, se prodeje nových Ferrari v České republice zdvojnásobily, zatímco počet prodaných Maserati se zvýšil o třetinu.

Obdobný trend potvrzuje i Scuderia Praha, jediné oficiální prodejní zastoupení vozů Ferrari a Maserati v České republice. “Příznivý vývoj prodejů Ferrari byl podpořen i tím, že automobilka v minulém roce představila tři nové modely vozů,” uvádí David Kopal, Marketing and Customer Care Manager společnosti Scuderia Praha. “Každý prodej vozu Ferrari je pro kupujícího jedinečným zážitkem. Klient může navštívit závod Ferrari a tam si vybrat barvu laku, typ kůže na sedadla a doladit všechny detaily svého vozu. Obvykle je také možné si vůz vyzkoušet řídit na zkoušecí dráze. Každé Ferrari se tak stává originál.”

Ferrari držela v posledních letech strategii striktní kontroly výroby vozů tak, aby nedocházelo k devalvaci značky. “Automobilka si každý rok stanoví globální limit výroby a důkladně sleduje každý trh, proto aby nedocházelo k převisu ve výrobě či naopak k nedostatku vozů,” dodává David Kopal. “Zákazníky tak neodmítáme, byť na některé modely, především v limitovaných edicích, se čeká delší dobu. V průměru uběhne čtyři až pět měsíců od potvrzení objednávky v Itálii do dodání vozu klientovi.”

Pozitivní vývoj prodejů zaznamenaly také vozy značky Maserati. “Významnou část vozů Maserati prodáváme v rámci našeho operativního leasingového programu, který jsme otevřeli se společnostmi UniCredit Leasing CZ a ALD Automotive,” uvádí David Kopal. “Tento program je využíván především na prodej firemních vozů. Pro klienta je velice pohodlný, protože platbou jediné splátky získává celou řadu dalších benefitů, například dálniční známku, pojištění automobilu či přístup k značkovým servisním službám.”

Koncern FCA, kterého je Maserati součástí, plánuje, že se Maserati stane leaderem v segmentu luxusních automobilů. “Nelze popřít to, že německé automobilky mají stále v tomto segmentu silnou pozici, právě z toho důvodu, že mají úspěch v odvětví firemních vozů,” říká David Kopal. “My často musíme českého zákazníka přesvědčovat, že Maserati není příliš luxusní značka pro firemní vozy. A zajisté nám v tom pomáhají nové finanční produkty, které činí vozy Maserati dostupnější.”

Letos by mohly být prodeje Maserati pozitivně ovlivněny vstupem na trh nového modelu SUV této značky. “I mezi českými klienty cítíme velké očekávání,” tvrdí David Kopal. “Automobilka se rozhodla, že před oficiálním představením na Autosalónu v Ženevě, který proběhne v březnu, nezveřejní fotografie ani jiné grafické zpracování nového vozu. Nový vůz SUV Maserati by se měl na českém trhu prodávat od druhé poloviny letošního roku.”

 

Zdroj fotografie: Scuderia Praha

Loading…